خبرگزاری کار ایران

مژدهی فر به ایلنا خبر داد:

افزایش کرایه‌ ناوگان حمل و نقل عمومی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۱۴۴

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: از امروز نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در شهر ارومیه ابلاغ شده و افزایش می‌یابد.

مهدی مژدهی‌فر در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس که باید در سال 99 رخ می‌داد، پس از طی مراحل قانونی امروز توسط معاونت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر به رانندگان تاکسی و اتوبوس ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نرخ تورم سالانه و افزایش نرخ وسایل یدکی خودرو، امسال نیز شاهد افزایش 15 تا 20 درصدی نرخ کرایه‌های وسایط حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

وی افزود: تاکنون 25 نفر از رانندگان تاکسی و پنج نفر از رانندگان اتوبوس شهری ارومیه مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به حمایت سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه از رانندگانی که به سبب شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند بیان کرد: تاکنون بسته کمک معیشتی 300 هزار تومانی در اختیار آنان قرار گرفته و رانندگان مبتلا به ویروس کرونا نیز از طریق بانک سینا مبلغ دو میلیون تومان وام گرفته‌اند.

مژدهی‌فر از وام یک میلیون تومانی بلاعوض به رانندگان اتوبوس خبر داد و گفت: تمامی رانندگان تاکسی و اتوبوس که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند می‌توانند با مراجعه به سایت رفاه، برای وام 6 میلیون تومانی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز