خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

حمایت قاطع دستگاه قضایی آذربایجان غربی از واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۵۷۳

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از حمایت قاطعانه دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی خبر داد.

علی اکبر گروسی در گفت وگو با ایلنا، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان حمایت خود از واحدهای تولیدی به جهت رونق تولید  و تحقق شعار جهش تولید اعلام می دارد.

گروسی ادامه داد: واحدهای تولیدی موفق نه تنها باید با قدرت و همت بالا به کار خود ادامه دهند باید در فکر جهش تولید هم باشند چرا که اتفاق افتادن جهش تولید به معنی شکوفایی اقتصاد داخلی و اتکاء به تولید داخل و راهکاری مهم و اساسی در رفع وابستگی به اقتصاد بیرونی و مقابله با تحریم های ظالمانه غرب است. 

رئیس کل دادگستری استان ابراز امیدواری کرد چنانچه واحدهای تولیدی موفق بتوانند ضمن ادامه کار معمولی خود به توسعه و افزایش روند روبه رشد خود در تولید و کسب و کار و خصوصاً جذب نیروی کار عمل کنند کمک شایانی به اقتصاد استان و نیز رفع معضل بیکاری نموده اند، بدین منظور دستگاه قضایی استان حمایت قاطع خود را برای رفع هرگونه مشکل نارسایی در همه واحدهای تولیدی اعلام می کند. 

گروسی از صاحبان تولید و کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان استان خواست دستگاه قضایی را در کنار خود ببینند و برای تحقق شعار جهش تولید با تمام وجود پای کار بیایند و مسئولان اجرایی و قضایی استان هم از ایشان حمایت لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز