خبرگزاری کار ایران

اختصاص رتبه نخست کشوری برای آذربایجان‌غربی در صدور تعداد پروانه تحقیق و توسعه

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۷۸۶

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی خبر داد: با صدور چهار فقره پروانه تحقیق و توسعه بین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور، رتبه نخست به آذربایجان غربی رسید.

علی حضرتی در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد: طی 3 ماه نخست امسال با صدور چهار فقره پروانه تحقیق و توسعه بین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور رتبه نخست به آذربایجان غربی رسید، در سال‌های گذشته نیز آذربایجان‌غربی در صدور و عقد قرار داد، انجام تحقیق و توسعه رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کرده بود.

وی افزود: تا کنون 81 فقره پروانه تحقیق توسعه برای واحدهای صنعتی استان صادر شده که در بیشتر واحدهای صنعتی منجر به نتایج مثبت و چشمگیری شده است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به تشریح طرح تاپ در استان پرداخت و بیان کرد: هم اکنون در سامانه تاپ نیز 82 واحد تولید ثبت نام کرده‌اند و همچنین 21 نیاز پژوهشی و تحقیقاتی در سامانه از سوی واحدهای صنعتی تولیدی ثبت شده که پس از بررسی توسط اساتید و دانشجویان نخبه حاضر در این سامانه بررسی و بعد از رسیدن به نتیجه مطلوب برای رفع مشکل و نیاز مطرح شده منجر به عقد قرار داد خواهد شد.

حضرتی یادآور شد: در حال حاضر تعداد چهار استاد تاپ و سه  دانشجوی تاپ وپنج سرباز تاپ برای مشارکت در پژوهش و تحقیق برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی اعلام آمادگی کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز