خبرگزاری کار ایران

از هشتم تیرماه؛

سریال دخترم نرگس از شبکه یک سیما پخش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۲۶

سریال تلویزیونی دخترم نرگس که توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تهیه و تولید شده است از هشتم تیرماه امسال از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش ایلنا، سریال تلویزیونی دخترم نرگس به موضوعاتی چون همزیستی اقوام و ادیان، قاچاق کالا و ارز و تولید ملی پرداخته و تمام قسمت‌های این سریال در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه تصویربرداری شده است.

داستان دخترم نرگس در بستر پلیسی، اجتماعی روایت می‌شود و دارای گره‌ها و فراز و فرودهای غیر قابل پیش بینی است.

این مجموعه نقش خانواده را در حل مشکلات هر یک از اعضا باز تعریف می‌نماید و در کنار موضوعاتی که بیان شد به مسئله دریاچه ارومیه، والیبال ارومیه و کسب رزق حلال نیز پرداخت می‌کند.

سریال تلویزیونی دخترم نرگس در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تهیه و تولید شده است و از هفتم تیرماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

تصویربرداری این سریال با ۱۱۷۲ سکانس و بیش از ۳۵۰ بازیگر اصلی و فرعی، ۱۰۰۰ لوکیشن اصلی و فرعی در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۹۸ یعنی بعد از ۱۶۴ روز تصویربرداری به اتمام رسید.

پیش تولید سریال از دی ماه سال ۱۳۹۷ آغاز شد و بعد از ماه‌ها تلاش بی وقفه تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ کلید خورد.

نرگس صادقی، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است و مراحل انتهایی پایان نامه خود را سپری ی کند، او فرزند سوم خانواده صادقی است.

نرگس همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده، به ویژه برادر بزرگ ترش نادر بوده و هست اما در روند عادی زندگی شأن اتفاقاتی می‌افتد و اسرارش فاش می‌شود که احوال نرگس و خانواده را دگرگون می‌سازد...

سریال تلویزیونی دخترم نرگس به تهیه کنندگی مشترک آقایان: داود سلیمان پور و سید حسن فرخی و نویسندگی و کارگردانی آقای باقر پیران هشتم تیرماه از شبکه یک سیما میهمان خانه‌ها خواهد بود.

عوامل سریال دخترم نرگس تهیه کنندگان: داود سلیمان پور- سید حسن فرخی، نویسنده و کارگردان: باقر پیران، مدیر تولید: سامان حسن زاده، مدیر تولید تهران: فرزین فرزدنیا، مدیر برنامه ریزی: محمد رحمانیان، آهنگساز: سعید شبانی نژاد، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، مدیر روابط عمومی: شراره مظلومی فرد، طراح چهره: مسعود رئیس الساداتی، طراح صحنه: امین سیمین مرام، طراح لباس: میترا بابک، مدیر صدابرداری: محمدرضا مرتضایی، مدیر تصویربرداری: سروش مرشدیان و عکاس: مهران طیبی فر هستند.

در این سریال بازیگران مطرح کشور چون محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، - فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری، هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، پدرام رحمانی، ماه رخ رفیع زاده، کامیار شکیبایی، شراره مظلومی فرد، هرمینه بارسنجی، عباس سرودی، فریدون سید سیاح، عفت مه پور و … حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز