خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان‌غربی صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی 33 طرح عمرانی و خدماتی راهداری

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۱۴۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی 33 طرح عمرانی و خدماتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ارسلان شکری با اعلام این خبر گفت: این طرح‌ها با اعتباری نزدیک به 62 هزار میلیون ریال اعتبار از منابع استانی و ملی همزمان با دهه فجر و سالگرد چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی خاطر نشان کرد: این طرح ها شامل 32 طرح عمرانی روکش آسفالت در شهرستان های ارومیه، پلدشت، تکاب، خوی، شوط، میاندوآب، سلماس، بوکان، شاهین دژ و مهاباد هستند که شهرستان ارومیه در مرکز استان آذربایجان غربی بیشترین سهم را در این خصوص دارا است.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: راه به عنوان زیربنای حمل و نقل جاده‌ای در برقراری ارتباطات تجاری، انسانی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و بی شک تاثیرات بهره برداری از این طرح ها در برقراری تردد ایمن توسط تمامی مترددین جاده‌ای 17 محور روستایی و 15 محور شهرستانی قابل لمس خواهد بود. 
 
شکری همچنین از افتتاح مرکز معاینه فنی در شهرستان خوی خبر داد و اظهار کرد: مرکز معاینه فنی در شهرستان خوی که مجهز به دستگاه های شش گانه تست و معاینه ناوگان سنگین و نیمه سنگین با برآورد ریالی 23 هزار میلیون ریال با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و با قابلیت اشتغالزایی برای ده نفر نیز به عنوان طرح خدماتی این اداره کل همزمان با دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز