خبرگزاری کار ایران

محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۲۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت بیش از یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال جزای نقدی در استان خبر داد.

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار کرد: مامورین دایره مبارزه  با قاچاق کالا و ارز مستقر در ایستگاه شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: این خودروی سمند که به مقصد بناب در حرکت بود مشکوک و مورد بازرسی قرار دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق در بازرسی این خودرو ۱۵۵ دستگاه گوشی موبایل که در داخل کپسول سی‌ان‌جی آن به صورت ماهرانه‌ای جاسازی کشف و مراتب را به تعزیرات  حکومتی میاندوآب اعلام کردند.

وی عنوان کرد: شعبه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز  این شهرستان پس از حری تشریفات قانونی و عدم ارائه محکمه‌پسند از سوی متهم پرونده وی را علاوه بر ضبط کالاهای مشکوفه به نفع دولت به پرداخت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۶۸۵ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

به گزارش ایلنا  آذربایجان‌غربی در شمالغربی ایران قرار دارد و از شمال به جمهوری آذربایجان(جمهوری خودمختار نخجوان) و ترکیه، از مغرب به کشورهای ترکیه و عراق، از شرق به آذربایجان‌شرقی و استان زنجان و از جنوب به استان کردستان محدود است.

طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این استان در حدود ۹۶۷ کیلومتر بوده به طوری که این استان از طرف شمال نزدیک به ۱۴۹ کیلومتر مرز آبی از طریق رودخانه ارس با جمهوری خودمختار نخجوان، از طرف شمال و مغرب نزدیک به ۵۶۶ کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکیه و از طرف مغرب نزدیک به ۲۵۲ کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز