خبرگزاری کار ایران

پیروزی های ادامه دار شهرداری ورامین/شهرداری ارومیه در خانه شکست خورد

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۵۹۰

شهرداری ورامین ۳ بر صفر تیم همنام ارومیه ای خود را شکست داد

به گزارش ایلنا، لیگ‌برتر والیبال که این روزها در شوک خبر تعطیلی زودهنگام به خاطر برگزاری اردوی تیم ملی به سر می‌برد، امروز در هفته نهم پیگیری  شد دو تیم همنام شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین در سالن غدیر شهر ارومیه به مصاف هم رفتند. 

تیم صدرنشین شهرداری ورامین که بعد از قهرمانی در فصل گذشته، در لیگ امسال حتی یک شکست را هم پذیرا نشده، در ارومیه به مصاف تیم پرستاره شهرداری ارومیه رفت.

شاگردان« مصطفی کارخانه» امروز مصمم بودند که نخستین شکست را بر مهمان ورامینی خود تحمیل کنند.

این رقابت با قضاوت محمد شاهمیری به عنوان داور اول و میثم پارسه داور دوم برگزار و احمد بندری و یونس حسن‌زاده نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ فدراسیون حضور یافتند.

ست نخست این بازی با برتری محسوس شهرداری ورامین همراه بود و بازی را ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود به پایان رساند.

ست دوم بازی در حالی آغاز شد که شاگردان مصطفی کارخانه به دنبال جبران شکست در ست نخست بودند اما در نهایت این تیم میهمان بود که موفق شد این ست را نیز با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به نفع خود به پایان رساند تا بازی در ست‌شماری دو بر صفر به نفع شهرداری ورامین باشد.

در ست دوم بازی بازیکنان و تماشاگران ارومیه‌ای به نحوه داوری این بازی که منجر به شکست تیم شهرداری ارومیه شد معترض بودند و حتی برخی هواداران ارومیه‌ای سالن مسابقه را ترک کردند.

ست سوم و حساس این دیدار نیز با تشویق بی‌امان هواداران ارومیه‌ای آغاز شد، ولی در نهایت تیم پیروز شهرداری ورامین بود که ست سوم را با نتیحه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رساند تا ارومیه دومین شکست خانگی خود در این فصل رقابتها را تجربه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز