خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش ساعات کاری ستاد خبری سازمان صمت آذربایجان غربی در راستای کنترل بازار

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۰۵۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای کنترل بازار، ساعت کاری ستاد خبری افزایش یافت.

غلامرضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ بنزین و به منظور جلو گیری از بروز تخلفات احتمالی در خصوص افزایش سرخود قیمت دیگر کالا‌ها، ساعت کار ستاد خبری سامانه ۱۲۴ سازمان افزایش یافته است.

وی افزود: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۷:۰۰ صبح الی ۲۲:۰۰ شب جهت دریافت هرگونه گزارشات و شکایات مردمی در خصوص افزایش سرخود قیمت تمامی کالا‌ها و خدمات، گران فروشی، احتکار، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور فروش از سوی واحد‌های خدماتی، صنفی و غیر صنفی، در خدمت شهروندان عزیز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای پایش بازار و سطح عرضه کالا و خدمات، گشت‌های مشترک بازرسی سازمان و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

همچنین بابایی اضافه کرد: پرونده‌های تخلفاتی گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه کالا بلافاصله بررسی و در اسرع وقت جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع خواهد شد.

وی عنوان کرد: تمام مراحل رسیدگی و بررسی از زمان ثبت شکایات تا حصول نتیجه پیگیری و به شاکی اطلاع رسانی می شود.

در پایان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات از سوی واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی به بهانه افزایش نرخ بنزین تخلف بوده و با متخلفین طبق قانون و در اسرع وقت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز