خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

هشدار شدید به گرانفروشان و محتکرین/ برخورد سخت با متخلفان

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۵۲۶

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هیچ افزایش قیمتی تحت تاثیر افزایش نرخ بنزین در کشور نخواهیم داشت و با هرگونه تخلف در عرضه مواد غذایی و سایر محصولات غذایی برخورد قانونی خواهد شد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: بازرسی مشترک این سازمان با تعزیرات حکومتی از سطح عرضه افزایش یافته است و با گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و افزایش قیمت خودسرانه به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: پرونده واحدهای صنفی و غیرصنفی که به صورت غیرقانونی و به بهانه گران‌شدن بنزین افزایش قیمت را در سایر کالاها اعمال کنند، با دستور مدیرکل محترم سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

بابایی گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم منوط به مصوبه ستاد تنظم بازار استانی است و افزایش قیمت بدون مصوبه این ستاد انجام نخواهد شد و افزایش خودسرانه تخلف محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: مردم نباید شایعات مبنی بر افزایش قیمت‌های متأثر از افزایش قیمت بنزین را باور کنند و هرگونه گرانفروشی و افزایش قیمت را با سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز