خبرگزاری کار ایران

خلف وعده مسئولان در قبال حمایت از تیم نود/ ورزشگاه پیر تختی ارومیه در شان فوتبال این شهر نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۲۶۱

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه با انتقاد از خلف وعده مسئولین استانی و شهری ارومیه در قبال حمایت از تیم نود گفت: هیچ کدام از وعده های مسئولین برای حمایت از تیم تحقق نیافته است ورزشگاه تختی ارومیه در شان شهر زیبا و مردم با فرهنگ ارومیه نیست.

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ، با اشاره به دیدار  حساس فردای تیم فوتبال 90 ارومیه با مس کرمان اظهار کرد: تیم مس از تیم‌های قدرتمند لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور است و نخستین تیمی بود که برای صعود به لیگ برتر بسته شد.

وی تصریح کرد:تیم فوتبال 90 ارومیه فردا بازی دشواری در پیش دارد،  شناخت کاملی از تفکرات مربی، بازیکنان و سیستم بازی آنها داریم و خوشبختانه تیم 90 نیز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.بنابراین فردا تمام تلاش خود را برای باقی ماندن در صدر جدول لیگ دسته یک را  خواهیم کرد.

بیاتلو افزود: تیم مس کرمان از تیمهای خوب و متمول دسته یک کشور است که در این فصل دچار بدشاسی‌های فوتبال شده‌ و در رده دوازهم جدول جای گرفته است.

 سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: با وجود  چهار تا پنج مصدوم در بازی فردا و در اختیار نداشتن پیمان پور صادقی به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی قبل از  نفرات جایگزین که  بازیکنانی قدرتمندی هستند استفاده خواهیم کرد. می‌توانیم  با خصور همیشگی و تشویق هواداران، بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

انتظار صعود به لیگ برتر با این شرایط توقع بی‌جایی است

بیاتلو  افزود: هدف اصلی تیم فوتبال 90 ارومیه قرار گرفتن در بالای جدول است برای تحقق این موضوع با تمام قدرت خواهیم جنگید و بازی های خوبی در لیگ به نمایش خواهیم گذاشت همچنانکه تا این لحظه از لیگ بازیهای خوبی انجام داده و در صدر جدول قرار گرفته ایم.

وی ادامه داد: مسوولان با شرایط کنونی، انتظار صعود به لیگ برتر را نداشته باشند،  هنوز  در این تیم، امکانات کافی وجود ندارد تیم با مشکلات شدید مالی روبرو شده است. تاکنون هیچ کدام از قول های مسئولان عملیاتی نشده است.

بیاتلو گفت: متاسفانه هیچ کدام از مسوولان به جز کمک‌های ناچیزی که انجام شده، قول‌های خود را عملیاتی نکرده‌اند اما این تیم به خاطر مردم و آینده 90، با تمامی وجود و با صداقت و شرافت جنگیده و تا جایی که در توان دارد، تلاش خواهد کرد.

ورزشگاه پیر تختی در شان ارومیه نیست

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت ورزشگاه تختی ارومیه اظهار کرد: ورزشگاه تختی با قدمت پنجاه ساله در شان  این شهر بزرگ، زیبا و مردم  بافرهنگ آن نیست  جای تاسف دارد  که شهر ارومیه دارای  چنین ورزشگاهی نامناسبی باشد.

بیاتلو از دیگر مشکلات ورزشگاه را ندادن حق و حقوق مسئول آبیاری چمن عنوان کرد و افزود: امروز تمامی لوله‌های آب برای آبیاری چمن  ورزشگاه کنده و برده‌ شده است.

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: وضعیت سکوهای سیمانی ورزشگاه تختی اصلا مناسب نبوده در حالی که این ورزشگاه نماد شهر ارومیه و دارای قدمت 50 سال است اما هیچ کس پیگیر مشکلات آن نیست هنوز جایگاه VIP  برای روز بازی با تراکتور در جام حذفی بازسازی نشده است. تماشای فوتبال در این‌جایگاه امکان پذیر نیست چون فوتبالی از آنجا دیده نمی‌شود همچنین جایگاهی  برای خبرنگاران  پیش‌بینی نشده است.

چمن تختی در حال تخریب است

وی افزود: با اینکه ادعای صعود به لیگ برتر وجود دارد اما چمن محل بازی تیم 90 در حال تخریب است و با مسوول چمن ورزشگاه به گونه‌ای برخورد شده که کار خود را ترک کرده است و متاسفانه از هر کسی که انتقاد می‌‌شود به جای اینکه رفتار خود را درست کنند دشمن شماره یک تیم و شخص بنده می‌شوند.با توجه به در پیش رو بودن فصل سرما هنوز کاور مناسبی برای چمن ورزشگاه خریداری نشده است.

بیاتلو در ادامه با اشاره به مشکلات پرداختی بازیکنان گفت: تاکنون در حد پاداش از طریق مدیرعامل باشگاه به تیم تزریق شده و بیشترین دریافتی بازیکنان تاکنون پنج میلیون تومان به عنوان پاداش بوده در حالی که از 6 ماه گذشته پای کار هستند و مردانه جنگیده اند  ولی از قراردادها تاکنون چیزی پرداخت نشده است.

هیچ کدام از وعده‌های مسوولان شهری ارومیه عملیاتی نشده است

وی اظهار کرد: مسئولان شهری ارومیه پیش از آغاز لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور قول کمک و حمایت و تخصیص بودجه کافی برای تیم را داده بودند اما متاسفانه هیچ کدام از وعده‌های آنان تاکنون عملیاتی نشده اما خوشبختانه بازیکنان با این شرایط سخت مالی، پای کار بوده و زحمات فراوانی کشیده‌اند و شاید مسوولان منتظر شکست تیم هستند تا بهانه‌ای برای عمل نکردن به وعده‌های خود پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه بیان کرد: تاکنون استاندار آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه باهم رقم 200 میلیون تومان به تیم کمک کرده‌اند در حالی که هزینه  یک سفر تیم به تهران 50 میلیون تومان بوده و نمی‌توان با این رقم‌ها خرج و مخارج تیم را تامین کرد.

وی افزود:با توجه به بازه زمانی ۱۶ روزه باقیمانده برای برگزاری بازی تیم فوتبال 90 ارومیه و تراکتور در جام حذفی در این مدت کم بعید می دانم مشکلی از تیم حل شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز