خبرگزاری کار ایران

تساوی بدون گل مدعیان صدر نشینی در لیگ دسته یک فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۶۲۹

دیدار دو تیم بالای جدولی گل ریحان و نود ارومیه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم فرصت صدرنشین شدن را از دست بدهند.

به گزارش ایلنا امروز در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور تیم های گل ریحان البرز و نود ارومیه در کرج به مصاف هم رفتند. گل ریحان و نود هر دو جزو تیم های بالانشین جدول لیگ یک هستند و امروز یکی از مهم ترین بازی ها را مقابل هم برگزار کردند.

با توجه به توقف تیم صدرنشین فجر سپاسی در دیدار مهم برابر خوشه طلایی، هم تیم نود که 21 امتیاز بود شانس صدرنشین شدن داشت و هم گل ریحان که 20 امتیازی بود. اما در نهایت این بازی به تساوی بدون گل خاتمه یافت تا هر دو تیم یک شانس بسیار خوب برای رسیدن به رتبه نخست جدول را از دست داده باشند.

نود ارومیه که یکی از پدیده های لیگ امسال است، با تساوی امروز به آمار 9 بازی بدون باخت در لیگ یک رسید. گل ریحان هم در حال حاضر تنها تیم بدون شکست لیگ دسته یک است.

در ادامه  این دیدار سه بازیکن نود کارت زرد دریافت کرده و یکی از بازیکنان با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد وحید بیاتلو مربی نود ارومیه در ادمه این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

با تساوی امروز نود و گل ریحان به ترتیب 22 و 21 امتیازی شدند و در رده های دوم و سوم جدول پشت سر فجر سپاسی قرار گرفتند. دیدار بعدی نود ارومیه با مس کرمان خواهد بود و تیم گل ریحان به مصاف سپیدرود رشت خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز