خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه خوی خبر داد:

رزمایش الی بیت المقدس در خوی برگزار می‌شود‌

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۲۰

فرمانده سپاه خوی گفت : رزمایش الی بیت المقدس به مدت دو روز در شهرستان خوی با حضور ۶ گردان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوی، سرهنگ محمدباقر علایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تشریح جزئیات رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: این رزمایش روزهای ۹ و ۱۰ آبان با حضور ۶ گردان در سطح شهرستان خوی و شهر فیرورق برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه، رزمایش الی بیت المقدس امسال در سه محور اصلی؛ دفاع از کوی و برزن، عملیات امدادونجات و عملیات تاخیری  برگزار می شود افزود : در قالب این رزمایش فعالیت‌هایی همچون فراخوانی و توجیه فرماندهان عمل کننده، تامین جاده، آموزش تخصصی سلاح‌ها، راهپیمایی شبانه توام با عملیات کمین و ضدکمین به انجام خواهند رسید. 

فرمانده سپاه خوی افزود: رزمایش الی بیت المقدس در سطح استان آذربایجان غربی با حضور ۶۰ گردان بیت المقدس برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش مردمی و بومی کردن دفاع، ساماندهی مجدد و تجدید سازمان نیروها، ایجاد توانمندی فرماندهان حوزه‌ها و گردان‌ها، ایجاد انگیزه، ایجاد آمادگی  ورزیدگی بسیجیان و آزمایش و چک کردن کلیه وسایل ارتباطی و تجهیزاتی است.

وی ادامه داد: ایجاد روش‌یکنواخت و یکسان‌سازی در نیروها، تقویت روحیه ایثار و شهادت نیروهای بسیجی، پدافند غیر عامل جهت کاهش آسیب و ایجاد آمادگی روانی در شهروندان از سایر اهداف این رزمایش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز