خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش‌های پاییزی/ پایان لایروبی مسیل‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۳۰

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: با توجه به آغاز بارش‌های پاییزی، لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های شهر ارومیه پایان یافته و تمامی کانال‌ها پاکسازی شده است.

امیر سحابی امروز در گفت وگو با ایلنا  در ارومیه در خصوص پاکسازی و لایروبی کانال‌های شهر ارومیه اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش‌های پاییزی، لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های شهر ارومیه با کمک و همیاری نیروهای سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری پایان یافته و تمامی کانال‌ها پاکسازی شده است.

وی افزود: برای اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها و مسیل‌ها، تمامی سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش نشانی، عمران، سازمان سیما و منظر و فضای سبز و سازمان مدیریت بحران به طور مستقیم و نیروی کار بالغ بر هزار و 500 نفر با تمامی امکانات و ماشین آلات وارد عمل شده و در حال آماده باش کامل  و ارائه خدمات به همشهریان هستند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه بیان کرد: تمامی نیروهای خدمات رسان در راستای خدمات رسانی مطلوب در طی 10 روز گذشته در آماده باش کامل  بوده و مراحل اجرایی عملیات پاکسازی و لایروبی در حال  حاضر با توجه به تداوم بارش‌‌ها و نزولات آسمانی،  ادامه خواهد داشت.

 وی اضافه کرد: لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل ‌های شهر ارومیه با هدف ساماندهی آب‌های سطحی تداوم دارد و از همشهریان درخواست شده برای جلوگیری از آبگرفتگی بیش از حد از ریختن زباله و نخاله درون کانال‌ها خودداری کنند.

 سحابی خاطر نشان کرد: شهروندان ارومیه در صورت مشاهده آبگرفتگی در تمامی نقاط شهر به صورت 24 ساعته با شماره 137 در ارتباط بوده  تا در اسرع  وقت رفع مشکل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز