خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتسال نپال :

از اقامت در ارومیه و ایران لذت می‌برم

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۸۶

امروز نشست خبری سرمربیان تیم‌های فوتسال آسیا در ارومیه برگزار و تیم‌های حاضر از میزبانی ایران تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا از ارومیه، نشست‌های خبری مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی مردان آسیا در دو گروه به میزبانی ارومیه در هتل پارک برگزار شد.

در این نشست، « بیشنو گورونگ» سرمربی تیم فوتسال نپال اظهار کرد: از اعضای AFC تشکر می‌کنم و از اقامت در ارومیه و ایران لذت می‌برم و  با احترام به همه  تیم‌های حاضر ما در این مسابقات برای جنگیدن آمده‌ایم تا بازی‌های خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: تیم نپال در این مسابقات با بازیکنان جوان و با تجربه حاضر شده و رقیبان باید به این نکته توجه داشته باشند و تیم ما را دست کم نگیرند

در ادامه« مجان ددویچ» سرمربی تاجیکستان گفت: از بودن در ایران برای دومین بار بسیار خوشحال هستم و باید تا چهار روز، با یک تیم بازی داشته باشیم که دشوار است و همچنین از رقیب اول خود اطلاعات کامل داریم و از سایر تیم‌ها نیز در ادامه، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

وی افزود: من تیم را یک ماه پیش تحویل گرفته و زمان چندانی برای شناخت تیم نداشتم اما تمام  سعی خود را  خواهیم کرد  تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.

در ادامه« اخمد باخودیر» سرمربی تیم فوتسال ازبکستان اظهار کرد: از فدراسیون فوتبال و مهمان‌نوازی ایران تشکر می‌کنم تمامی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از  آماده گی کاملی برخوردار هستند  تیم ما نیز برای صعود به عنوان تیم اول گروه تلاش خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز