خبرگزاری کار ایران

پلمپ ۴۵ واحد تولیدی غیر استاندارد در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۶۹۰

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: در 6 ماهه سال جاری به دلیل عدم رعایت استاندارد‌ها ۴۵ واحد تولیدی اعلام جرم و پلمپ شده‌اند.

منصور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه در ارتباط با تعداد واحدهای آذربایجان‌غربی که به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم بسته شده‌اند، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال به ۴۰ واحد تولیدی استان اعلام جرم شده و پنج واحد تولیدی نیز بسته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل استاندارد در یک برنامه منظم و مشخص نسبت به بازرسی از آسانسور‌ دستگاه‌های اداری و سایر نهادهای خدماتی و تولیدی اقدام می‌کند، افزود: در این مدت هیچ یک از شرکت‌های آسانسوری بسته نشده‌اند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با اشاره به بازدید ۹۴۵ مورد بازرسی از زمین و شهربازی‌های سطح استان عنوان کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال ۳۴ مورد بازدید از مهدکودک‌ها و خانه‌های بازی انجام شده است.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده را نیز ۹۵۱ مورد برشمرد و تصریح کرد: تاکنون کمیته تجهیزات تفریحی استان 6 جلسه برگزار کرده و استانداردهای لازم‌الاجرا را در این مکان‌های مورد بررسی قرار داده است.

جلایر با بیان اینکه این جلسات با مشارکت و حضور ۱۴ دستگاه و سازمان مربوطه انجام می‌شود، ادامه داد: فرمانداری، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیریت بحران استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از سایر دستگاه‌ها حضور دارند.

وی نتیجه برگزاری این جلسات را بهبود روند استانداردسازی تجهیزات تفریحی زمین‌های بازی، شهربازی‌ها، خانه‌های بازی و مهدکودک‌ها عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز