خبرگزاری کار ایران

آغاز مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور ۳۳ قصه گو در ماکو

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۲۳

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور ۳۳ قصه‌گو در منطقه آزاد ماکو آغاز شد.

جواد زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، اظهار کرد: در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی ۳۳ قصه‌گو در سه بخش، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، بزرگسالان بالای ۱۸ سال و دختران و پسران زیر ۱۸ سال به قصه گویی می پردازند.

وی افزود: در این مرحله از قصه‌گویی پنج نفر برگزیده در بخش بزرگسالان به مرحله منطقه‌ای راه یافته و سه نفر از بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و سه نفر از بخش دختران و پسران به صورت مستقیم راهی مرحله کشوری جشنواره می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مهر در منطقه آزاد ماکو برگزار شده و مرحله منطقه‌ای جشنواره روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ۹۸ با حضور قصه‌گویان پنج استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در ارومیه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: راه یافتگان به مرحله کشوری همزمان با شب یلدای ۹۸ در تهران به قصه‌گویی می‌پردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز