خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور؛

90 ارومیه در مسیر صعود؛ ملوان انزلی در مسیر سقوط

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۵۲۸

عصر امروز تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل تیم ملوان بندر انزلی با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران- جام آزادگان- ، عصر امروز با دیدار 90 ارومیه و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

 تیم فوتبال 90 ارومیه که در این فصل به عنوان یک مدعی ظاهر شده و توانسته تا به اینجای فصل نتایج خوبی را به خود اختصاص دهد با ترکیب، سید رسول حسینی درون دروازه، سیروس صادقیان، مهدی محمدی، امین عباسی، داود شاهواروقی، آرمان سوداگر، محمد فلاحیان، فرشاد اسدی، علی کرمی، علیزصا قاسمی و سعید کاظمی با هدایت وحید بیاتلو سرمربی تیم به میدان رفتند.

تیم میزبان که بازی خود را هجومی آغاز کرد در دقیقه سوم بازی با گلزنی فرشاد اسدی از نقطه پنالتی ازحریف پیش افتاد. در ادامه بازی مهاجم‌ نود ارومیه سعید کاظمی از داور مسابقه اولین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

گل دوم ‌نود ارومیه  را علیرصا قاسمی در دقیقه 25 به ثمر رساند و نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در آغاز  نیمه دوم بازی بازیکن ملوان با رفتار زشت و غیر ورزشی خود اولین کارت قرمز دیدار را دریافت کرد. در ادامه بازی بیاتلو دست به تعویض زد و سعید کاظمی را بیرون کشیده و پیمان پورصادقی را جایگزین او کرد.

بازی با همین نتیجه ادامه پیدا کرد و تعویض دوم برای نود در دقیقه 81 صورت گرفت، بدین شکل فرشاد اسدی زننده گل اول بازی جای خود را به سید محمد ابوترابی داد. در دقایق پایانی دیدار تعویض سوم برای نود شکل گرفت و علی کرمی از بازی خارج شده و جای خود را به اکبر صفر زاده داد. این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود نود ارومیه به پایان رسید.

با این برد نود ارومیه با کسب 3 امتیاز خانگی و در مجموع با 17 امتیاز در رده چهارم جدول جا خوش کرد و ملوان بندر انزلی با کسب ششمین باخت و در مجموع با 2 امتیاز در رده هفدهم‌ جدول مسابقات لیگ دسته یک کشور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نود ارومیه طی هفته‌های اخیر شرایط خوبی برای خود فراهم کرده و اکنون با این برد ارزشمند خود را آماده حدال حساس برابر تراکتورسازی تبریز در جام خذفی خواهد کرد و باید دید در این جدال حساس چه سرنوشتی در انتظار این دو تیم آذربایجانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز