خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

حمایت کامل خود را از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه اعلام می‌کنم/ مسئولان پای کار بیایند

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۵۸

استاندار آذربایجان‌غربی با اعلام حمایت کامل از تیم فوتبال نود ارومیه، گفت: با قاطعیت تمام حمایت خود را از تیم نود ارومیه اعلام می‌کنم چرا که حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور فرصتی ارزنده برای ورزش استان است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، محمدمهدی شهریاری امروز در دیدار با تیم فوتبال نود ارومیه، با تاکید بر حمایت‌همه مسئولان از این تیم، اظهار کرد: همه ما تلاش خود را برای حمایت از این تیم به کار بسته و از بازیکنان هم انتظار می رود با روحیه و پشتکار لازم در رقابت‌ها حاضر شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه هدایت تیم ۹۰ ارومیه به بخش خصوصی واگذار شده است.  همه مسئولان و دستگاه‌های ذیربط موظف هستند تا از این تیم کمک و حمایت کنند تا روز به روز شاهد پیشرفت این تیم باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی خطاب به مسئولانی که وعده حمایت از تیم نود را داده بودند، عنوان کرد: با مسئولان ذیربط که می‌توانند از تیم حمایت کنند رایزنی‌هایی صورت گرفته است که امیدواریم این مسئولان پای کار آمده و حمایت لازم را از تیم ۹۰ ارومیه انجام دهند.

وی گفت: حضور تیم فوتبال نود ارومیه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اتفاقی ارزشمند بوده و تیم تا به این مرحله نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی کسب کرده است . امیدوارم تیم نود ارومیه با تراکتور یک بازی خوب داشته و شاهد پیروزی بازیکنان این تیم مقابل تراکتور تبریز باشیم.

شهریای با اعلام آمادگی حمایت کامل از تیم نود ارومیه اذعان کرد: با قاطعیت تمام حمایت خود را از تیم نود ارومیه اعلام میداریم چرا که حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور ر فرصتی ارزنده برای ورزش استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز