خبرگزاری کار ایران

با هدف معرفی دستاوردهای دانشجویان برگزار شد؛

افتتاح نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۹۲

پنجمین نمایشگاه اشتعال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، میرحسین رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در آیین افتتاح پنجمین  نمایشگاه اشتعال توسعه و کار آفرینی در جمع خبرنگاران بیان کرد: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان از 14 تا 17 مهر ماه از ساعت 14 تا 19 در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه در حال برگزاری است.

 رسولی صدقیانی افزود: این نمایشگاه هر سال در راستای معرفی و آشنایی با توانمندی ها و دستاوردهای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای بازدید عموم استقرار می‌یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف و رسالت این دانشگاه در زمینه آموزش‌های مهارتی گفت: رشته‌های تحصیلی این دانشگاه به تناسب نیاز بازار کار استان و در راستای اشتغالزایی جوانان جویای کار، مهارت محور بوده و دانشجویان و فارغ التحصیلان با کسب تخصص لازم می‌توانند جذب بازار کار شده و کار آفرینی کنند.

به گزارش ایلنا، پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیش از 40 غرفه از مراکز آموزش علمی کاربردی استان و کانون دانش آموختگان این دانشگاه، ساعت 14 روز یکشنبه 14 مهرماه افتتاح و روز چهارشنبه 17 مهر ماه با برگزاری مراسم اختتامیه خاتمه می یابد. برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره کار آفرینی از جمله فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز