خبرگزاری کار ایران

اقوامی خبر داد:

۳۰ هزار دلار ارز قاچاق در سردشت کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۴۳

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از کشف و محکومیت قاچاق ۳۰ هزار دلار آمریکا در سردشت خبر داد.

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، از کشف و محکومیت قاچاق ۳۰ هزار دلار آمریکا در سردشت خبر داد و اظهار کرد: ماموران ایستگاه زمزیران سردشت در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید را که از سمت مهاباد به سمت سردشت در حرکت بوده مشکوک و آن متوقف کردند.

وی افزود: ماموران بعد از متوقف کردن خودرو به یکی از مسافران مشکوک و در بازرسی از وی تعداد ۳۰۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری به میزان ۳۰ هزار دلار ارزقاچاق کشف و ضبط کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ماموران پس از کشف و ضبط دلارهای ارز قاچاق، پرونده را برای بازرسی به تعزیرات حکومتی سردشت ارسال کرده و شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان مذکور پس از جری تشریفات قانونی و عدم ارائه اسناد و مدارک محکمه‌پسند و دولتی متهم پرونده را علاوه بر ضبط ارزهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کردند.

به گزارش ایلنا، مرزی بودن آذربایجان‌غربی از یک سو و وجود پنج پایانه مرزی فعال از سوی دیگر این استان را به محل تردد و سوء‌استفاده قاچاقچیان کالا و ارز تبدیل کرده‌ است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می‌شود که تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز