خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی:

ضریب برق رسانی در روستاهای استان بیش از 99 درصد است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۱۴

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: یک میلیون و 257 هزار و 509 مشترک در گستره استان از نعمت انشعاب برق برخوردار هستند که از این تعداد سهم مشترکین مناطق روستایی، 323 هزار و 943 مشترک است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا حسن‌بگلو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شرکت برق استان با همیاری و مساعدت مردم و جامعه هدف توانست پیک بار مصرفی برق را به رغم دمای بالای هوا در فصل تابستان، بدون خاموشی کمبود بار و تولید گذراندیم.

وی افزود: بیشتر خاموشی‌های صورت گرفته در مناطق مختلف شهری بر مبنای تعمیرات و توسعه شبکه های برق رسانی بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی بیان کرد: در هفته دولت 129 پروژه را با اعتباری بالغ بر 281 هزار و 807 میلیون ریال در گستره استان مورد بهره برداری قرار می دهیم.

وی به مناسبت هفته دولت طرح برق رسانی و توسعه و تعمیم شبکه های برق رسانی در برخی مناطق روستایی آغاز شده است، ادامه داد: در جریان این پروژه های افتتاحی 9 روستای بدون برق استان با تخصیص اعتباری بالغ بر 39 هزار و 76 میلیون ریال، از نعمت انشعاب برق برخوردار شدند.

حسن‌بگلو افزود: در جریان پروژه‌های افتتاحی هفته دولت طرح احداث شبکه 20 کیلو ولت هوایی و زمینی به درازای 91 کیلومتر با تزریق اعتباری بالغ بر پنج هزار و 598 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار میگیرد اضافه کرد:در استمرار پروژه های افتتاحی شرکت توزیع برق استان ، طرح احداث پست هوایی با تعداد 114 دستگاه و با تخصیص اعتباری بالغ بر 84 هزار و 356 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه،ضریب برق رسانی در حوزه استحفاظیه روستاهای استان،99/98 درصد است،اذعان کرد: یک میلیون و 257 هزار و 509 مشترک در گستره استان از نعمت انشعاب برق برخوردار هستند که از این تعداد سهم مشترکین مناطق روستایی، 323 هزار و 943 مشترک است.

حسن‌بکلو بیان کرد:در طول یکسال هشت میلیون قبض مالی انشعاب برق چاپ شده است، ادامه داد : سالیانه 4 میلیون برگ A4 در قالب قبض مالی انشعاب برق جهت صدور و اطلاع رسانی جزئیات و میزان مصرف برق چاپ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز