خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۸۰۰میلیارد ریال طرح عمرانی در استان همزمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۳۱۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: همزمان‌ با فرارسیدن هفته دولت در آذربایجان غربی در بخش راهداری و جاده ای بیش از ۸۰۰میلیارد ریال طرح عمرانی کلنگ زنی و افتتاح‌ می شود.

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت و گو  با ایلنا، با بیان اینکه بالغ بر 8000 میلیارد طرح عمرانی در حوزه  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی سواری در مسیر مهاباد - بوکان با جذب سرمایه بخش خصوصی  به میزان۴۲۰میلیارد ریال آغاز می شود.

 وی افزود: نزدیک به ۱۰۲ کیلومتر از انواع پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت، اصلاح و ترمیم و بهسازی آسفالت در در ۱۳ شهرستان ارومیه، خوی، پلدشت، تکاب، شوط، ماکو، میاندوآب، نقده، سلماس، پیرانشهر، سردشت، اشنویه و چالدران با اعتباری بالغ بر ۴۷۸ میلیارد ریال افتتاح می شود.

این مسئول تصریح کرد:  محورهای بالانج - رحیم آباد ارومیه ، تکاب - شاهین دژ ، خوی - ایواوغلی ، چهاربرج -ابراهیم حصاری میاندوآب ، سلماس - تازه شهر و آواجیق و کشمش تپه چالدران و پروژه های اصلاح و ترمیم آسفالت به محور روستایی گولمز ارومیه از جمله پروژه های مربوط به لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی و محور روستایی کلاسی ارومیه و بهسازی آسفالت به محور روستایی بابا گنجه ارومیه از دیگر طرح های اجرایی در این حوزه است.

شکری همچنین یادآور شد: پل هاشم آباد ارومیه که براثر سیل سال گذشته تخریب شده بود از دیگر طرح های عمرانی قابل افتتاح در طی هفته دولت است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: این پل با اعتبار ۱۲میلیارد ریال ساخته و در هفته جاری به مناسبت هفته دولت جهت تسهیل تردد اهالی روستای بخش سیلوانای ارومیه افتتاح می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز