خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نود ارومیه خبر داد:

حضور مسئولان در ورزشگاه قوت قلب برای بازیکنان تیم نود است/ تیم نود ارومیه؛ کم هزینه ترین تیم لیگ دسته یک کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۶۸۴

حضور استاندار و شهردار در مسابقه با سپیدرود بسیار مهم و تاثیرگذار و قوت قلبی برای بازیکنان و کادر فنی تیم بود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، یحیی بهاری، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه بیان کرد: در بحث آماده سازی پیش فصل یکی از تیم‌های منظم ایران بودیم.

بهاری با بیان اینکه حضور تیم فوتبال نود در مسابقات یکی از بزرگترین چالش‌ها بود، ادامه داد: تمام توان خود را برای عبور از این چالش و حضور در لیگ دسته یک به کار گرفتیم.

 اگر جلوی اجرای حکم فیفا گرفته نمی‌شد، پنجره نقل‌وانتقالات ۹۰ اورمیه بسته می‌شد، گفت: با تلاشهای شبانه روزی موفق شدیم قبل از محرومیت بازیکنان را جذب کرده و اجرای حکم فیفا را تا چند ماه به تعویق بیندازیم که در ماه‌های بعدی تلاش خواهیم کرد تا بدهی مربوط به بازیکن خارجی سابق ماشین سازی را از دوش تیم ۹۰ برداریم.

وی افزود: در لیست خود ۳ جای خالی برای بازیکن سهمیه فیفا داریم که اگر در این بین مشکلی برای یکی از بازیکنان  پیش آمد، بتوانیم بازیکن جایگزین جذب کنیم.

بهاری با بیان اینکه طی ده روز اخیر مسئولان شهری کمک شایانی به رفع مشکلات ورزشگاه تختی کردند، تصریح کرد: جایگاه vip خبرنگاران برای بازی خانگی بعدی که با تیم رایکا است، آماده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور استاندار و شهردار در مسابقه با سپیدرود بسیار مهم و تاثیرگذار بود و حضور مسئولین در ورزشگاه تختی قوت قلبی برای بازیکنان و کادر فنی تیم است.

بهاری با بیان اینکه جمع قراردادهای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ۹۰ اورمیه کمتر از ۲.۵ میلیارد تومان است، افزود: تیم نود ارومیه یکی از کم هزینه ترین تیم ها در لیگ دسته یک کشور به حساب می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز