خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از 129 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۶۷۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از بهره برداری 129 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

اکبر حسن بکلو با اعلام این خبر گفت : به مناسبت هفته دولت، تعداد 129 پروژه برق رسانی در شهرهای ارومیه، اشنویه، پلدشت، شاهین دژ، مهاباد، میاندوآب،نقده، خوی، چایپاره، سردشت، پیرانشهر، سلماس و تکاب به بهره برداری می رسد.

وی افزود : به مناسبت این ایام، بهره برداری از تعداد 9 پروژه برق رسانی در روستاهای نفتو، زنکره، داشلی بولاغ، عربین کندی، مسجدلو، مجنون به به جیک، جعفرآباد، کانی محمدعلی و چیچکلو با اعتبار 39071 میلیون ریال در شهرهای چالدران، خوی، بوکان و تکاب آغاز خواهد شد .

حسن بکلو افزود: برای بهره برداری از 129 پروژه برق رسانی در سطح استان، 91 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت هوایی و زمینی، 114 دستگاه پست هوایی و 72 کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی احداث شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خصوص تامین روشنایی معابر جاده شهید کلانتری اعلام کرد : در فاز اول، 8 کیلومتر شبکه روشنایی معابر جاده شهید کلانتری با اعتبار 13هزار و 150 میلیون ریال احداث شده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز