خبرگزاری کار ایران

از فردا به مدت ۳ روز انجام می‌شود ؛

برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان کشور در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۴۶

مدیرعامل موسسه بامداد اندیشه آذربایجان‌غربی گفت: نخستین همایش ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان کشور فردا -شنبه دوم شهریور - با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ارومیه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، فرزاد عبدی  در جمع خبرنگاران، درباره همایش کارآفرینی اجتماعی جوانان کل کشور که در ارومیه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این همایش به همراه کارگاه آموزشی و افتتاحیه دبیرخانه کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران از یکم تا چهارم شهریور با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ارومیه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه اجتماعی جوانان ایران توسط آذربایجان‌غربی در کل کشور هدایت می‌شود، افزود: این همایش چهار مرحله بوده که مرحله اول، مرحله مطالعاتی و تحقیقاتی حول موضوع کارآفرینی اجتماعی است که هم‌اکنون در کشور تمرکز روی آن بیشتر شده و مقالات موجود در این زمینه توسط اساتید چه در داخل و چه در خارج از کشور به یک صورت کتاب جمع‌آوری و ارائه می‌شود.

مدیرعامل موسسه بامداد اندیشه آذربایجان‌غربی بیان کرد: فاز دوم طرح دبیرخانه اجتماعی جوانان ایران، نخستین همایش ملی کار‌آفرینی اجتماعی جوانان ایران است که با حضور بیش از ۸۰ نفر از دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان از سراسر کشور در ارومیه، برگزار می‌شود.

وی به هدف این طرح اشاره کرد و گفت:اهداف این همایش آشنایی با تاریخچه و ساز و کار ایجاد مراکز توسعه و کارآفرینی اجتماعی با استفاده از ظرفیت جوانان و همچنین افتتاح دبیرخانه کارآفرینی اجتماعی کل کشور است.

وی بیان کرد: در این همایش از افرادی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی، کارآفرینی و خیریه همکاری داشتند دعوت به عمل آمده تا موارد آموزشی را توسط اساتیدی که تخصص آنان کارآفرینی اجتماعی است یاد گیرند که در نهایت این دعوت‌شدگان اعضای اولیه، دبیرخانه کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران به دبیرخانگی ارومیه، موسسه بامداد اندیشه و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خواهند بود.

عبدی افزود: شیوه راه اندازی کار آفرینی اجتماعی مصادیق موفق کارآفرینی اجتماعی در ایران و جهان در محل مرکز خدمات کسب و کار شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه برگزار خواهد شد.

 همچنین دبیرخانه دائمی کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران نیز در آیین افتتاحیه این همایش توسط معاون وزیر افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز