خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه‌سلامت آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

اجرای آزمایشی طرح نسخه‌الکترونیک بیمه‌سلامت در ماکو

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۸۱۲

مدیرعامل بیمه‌سلامت آذربایجان‌غربی گفت: ماکو سومین شهر آزمایشی برای اجرای نسخه‌الکترونیک در استان انتخاب شده است.

نادر نانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با اشاره به اینکه ماکو سومین شهر آزمایشی برای اجرای نسخه‌الکترونیک در استان انتخاب شده است، اظهار کرد: این طرح در راستای حذف دفترچه‌های درمانی و با هدف ایجاد پرونده الکترونیک بیمه شدگان در قالب پروژه نسخه الکترونیک به صورت آزمایشی در دو شهرستان این استان اجرایی شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت آزمایشی در شهرستان نقده و سپس سلماس اجرا شد، افزود: در فاز بعدی اجرایی این طرح، ماکو به عنوان سومین شهرستان آذربایجان‌غربی در نظر گرفته شده که لازمه تحقق اهداف آن، همکاری تمامی بخش‌ها از جمله عموم شهروندان، مراکز درمانی، پزشکان و شرکت مخابرات است.

مدیرعامل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی بیان کرد: در طرح حذف دفترچه‌ها رفاه و آسایش شهروندان مدنظر است و این برنامه با همکاری موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد می‌تواند ثمرات بسیاری بر سیستم بهداشت و درمان داشته باشد.

وی اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز