خبرگزاری کار ایران

ارومیه میزبان مسابقات شمشیر بازی جوانان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۳۸۸

رئیس فدراسیون شمشیر بازی از میزبانی آذربایجان غربی در مسابقات شمشیر بازی جوانان کشور خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در مجمع انتخاباتی آذربایجان غربی گفت: این استان در رشته شمشیربازی یکی از استان های پیشرو است و همواره نمایندگانی در تیم‌های ملی داشته است .در مسابقات جهانی ژاپن نیز  سهمیه 4 ملی پوش ازتعداد 16 ملی پوش مربوط به شمشیربازان ارومیه است.

وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات شمشیر بازی جوانان کشور به این استان واگذار شده است افزود: در راستای حمایت از رشته شمشیربازی در این استان، از استاندار ورزش دوست آذربایجان غربی و مسئولان دیگر می خواهیم از ورزشکاران حمایت کنند.

باقرزاده ضمن بیان اینکه آذربایجان‌غربی پس از یزد قطب شمشیربازی کشور محسوب می‌شود، افزود: در مسابقات جهانی ژاپن ۴ ملی پوش از ۱۶ ملی پوش رشته شمشیر بازی از این استان است.

شرکت کنندگان از آذربایجان غربی در تمامی رده‌های سنی مختلف شمشیربازی و المپیادها همه مدال ها را درو می کنند.که این موفقیت‌ها به خاطر توجه به این رشته ورزشی و استعدادیابی در رده‌های پایین به دست آمده است.

باقرزاده افزود: داشتن یک سالن ورزشی شمشیربازی و اختصاص اعتبار برای حمایت از این ورزشکاران خواسته به حق فعالان شمشیربازی است.

به گزارش ایلنا در این مجمع انتخاباتی آیدین رحمانی رضاییه با کسب حداکثر آرا برای 4 سال به عنوان رئیس هیات شمشیر بازی انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز