خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 21 باب مجتمع خدماتی و رفاهی در آذربایجان غربی

کد خبر : ۷۷۲۵۶۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره برداری 21 باب مجتمع خدماتی و رفاهی در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق اضافه کرد: در حال حاضر 21 باب مجتمع خدماتی و رفاهی در آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرار دارد و تعداد مجتمع های خدماتی و رفاهی در حال ساخت در استان نیز ۲۶ مورد و همچنین مجتمع های خدماتی رفاهی در مراحل استعلام نیز ۵۰ مورد است.

 ارسلان شکری گفت: تا ابتدای سال ۹۷ تعداد ۸۷  مورد موافقت اصولی مجتمع های خدماتی - رفاهی بین راهی توسط این اداره کل صادر شده بود که از ابتدای سال ۹۷ هم تا کنون 10 مجوز دیگر به تعداد کل مجوزهای صادره اضافه و مجموع کل موافقت های اصولی صادره تاکنون به ۹۷ مورد رسیده است.

این مقام مسئول  با اشاره به لزوم احداث مجتمع های خدماتی - رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: ضروری است تا رانندگان بعد دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند و لذا برای فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافرین، کاهش میزان تصادفات جاده ای متأثر  از خستگی و خواب آلودگی رانندگان، کاهش بار ترافیکی و توزیع بار ترافیک در جاده ها، تامین فضای مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن مجتمع های خدماتی - رفاهی در جاده ها ساخته می شود.

 شکری در پایان با اشاره به بستر مناسب احداث مجتمع های خدماتی - رفاهی جهت اشتغالزایی و نیز ایجاد  امنیت و آسایش در جاده ها از بخش خصوصی و خیرین برای سرمایه گذاری در این بخش دعوت به همکاری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز