خبرگزاری کار ایران

مرکز کنترل ترافیک شهرداری ارومیه راه‌اندازی می‌شود

کد خبر : ۷۶۸۲۹۵

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مرکز کنترل حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با توجه به نیازهای کلی و مدیریت بر حمل و نقل راه‌اندازی می‌شود.

مسعود پاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه با بیان اینکه مرکز کنترل حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه با توجه به نیازهای کلی و مدیریت بر حمل و نقل راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: آزادسازی املاک باید در راستای رفع و کاهش بار ترافیکی انجام گیرد.

وی اضافه کرد: آزادسازی املاک با توجه به درخواست‌های شهروندان و نیازهای شهری باید در راستای گسترش عرض معابر شهری نیز انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شهرداری ارومیه در اجرای عملیات عمرانی عملکرد قابل قبولی دارد، بیان کرد: امروز پروژه‌های فاخر شهر ارومیه از بزرگترین پروژه‌های شهری در کلان‌شهرها محسوب می‌شود و شهرداری ارومیه نیز در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی با اشاره به نیازهای اساسی و درخواست شهروندان، افزود: شهرداری ارومیه عملیات زیرسازی، آسفالت، لکه‌گیری و جدول‌گذاری را در تمامی مناطق شهری به ویژه مناطق کم‌برخوردار شهری را با تمامی توان انجام می‌دهد.

پاکی با بیان اینکه برای توسعه شهرها نیاز به مشارکت همگانی است و با مشارکت و اتحاد می‌توان به توسعه و آبادانی دست یافت، خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان ارومیه در راستای همراهی و همگامی با مدیریت شهری، از مردم قدرشناس شهر ارومیه خواهشمند است متولین مدیریت شهری را یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز