خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ غربی:

13 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در میاندوآب کشف شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۸۰۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ غربی، از کشف ۱۳ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت سفید در میاندوآب خبر داد.

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، از محکومیت قاچاق سوخت سفید در استان خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری،‌ به یک دستگاه کامیون تریلر کشنده اسکانیا مشکوک و این خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی میاندوآب از کامیون تریلر کشنده اسکانیا مقدار ۱۳ هزار و ۳۰۰ لیتر مواد سوختنی از نوع نفت سفید که فاقد مدارک گمرکی و شرکتی قانونی بود، کشف کردند و پرونده را به تعزیرات حکومتی میاندوآب ارجاع دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز میاندوآب پس از اجرای تشریفات قانونی و عدم ارائه اسناد و مدارک محکمه‌پسند از سوی متهم، کالای مکشوفه وی را به نفع دولت ضبط کردند.

وی بیان کرد: علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، متهم نیز به پرداخت یک میلیارد و ۶۳۱ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اقوامی عنوان کرد: با عنایت به اینکه کالای مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال بوده و مالک خودرو فرد دیگری بود، همچنین متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودرو یعنی ۹ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال محکوم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز