خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبرداد:

ارومیه، خرداد ماه میزبان مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۸۹

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از میزبانی مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ توسط ارومیه طی خردادماه سالجاری خبر داد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از ارومیه؛ عبدالله چمن‌گلی عصر سه‌شنبه در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از محل برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ اظهار داشت: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از ۱۰ خرداد تا ۹ تیر و در طول ۶ هفته ابتدا در کشور چین، هفته دوم در ژاپن، هفته سوم و چهارم در ایران و در شهرهای ارومیه و اردبیل، هفته پنجم در بلغارستان و هفته ششم در آمریکا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ارومیه میزبان هفته سوم این دوره از رقابت‌ها است که از جمعه ۲۴ خرداد ماه به مدت ۳ روز در سالن ۶ هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود، افزود: تیم ایران در هفته سوم رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹، جمعه ۲۴ خرداد در ارومیه میزبان تیم کانادا خواهد بود و روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد نیز به ترتیب از لهستان و روسیه میزبانی می‌کند.

چمن گلی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها و تمهیدات لازم از جمله خرید وسایل و صندلی‌ها و غیره به صورت مدون انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز