خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تکاب خبر داد:

وزارت‌کار در راستای حل موضوعات کارگری تکاب گام‌های اساسی برداشته است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۹۳۲

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کار در راستای حل موضوعات کارگری تکاب گام‌های اساسی برداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تکاب، همایون هاشمی در نشست رسیدگی به مشکلات کارگران معدن‌آقدره با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری شهرستان تکاب برگزار شد با تأکید بر حل مشکلات و کمبودهای کارگران معادن و مسئله اشتغال آنان با وفاق و همدلی و با دوری از جنجال و تنش، افزود: مشکلات کارگران مسئله‌ای در درون خانواده ایران اسلامی است و هیچ گاه نباید زمینه‌ساز همنوایی با شبکه‌های خارجی و بیگانگان شود.

وی افزود:کارگران معادن نباید اجازه دهند رسانه‌های بیگانه از این گونه مسایل سوء استفاده کنند.

رضا نقی‌زاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان‌آذربایجان‌غربی نیز با تشریح روند رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های کارگران گفت: اداره‌کل همواره برای حل مشکلات کارگران و احقاق حقوق این قشر زحمتکش پیشگام بوده است.

نقی‌زاده افزود: مسایل مربوط به اشتغال کارگران معادن و پیگیری برقرای بیمه بیکاری آنان نیز با جدیت دنبال می‌شود.

 وی تصریح کرد: کارگرانی که ارتباط آنها با کارفرمایان قطع شده می‌توانند با مراجعه به اداره کار شهرستان تکاب برای برقراری بیمه‌بیکاری خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز