خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی خبرداد:

بهره برداری از خط انتقال پساب شهرک صنعتی بوکان تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۲۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی گفت: اجرای خط انتقال پساب شهرک صنعتی بوکان تا پایان امسال اجرا و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان، «مسعود مهدی زاده مقدم» در جلسه بررسی مشکلات پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی اوچتپه این شهرستان روز چهار شنبه 22 اردیبهشت ماه که با حضور مسئولان ادارات و نمایندگان مردم روستای اوچتپه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: اجرای خط انتقال پساب شهرک صنعتی بوکان که یک کیلو متر و هشت هزار متر طول دارد تا پایان امسال اجرا و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده پیمانکار این طرح معرفی و عقد قرار داد خواهد شد، گفت: 50درصد اعتبارات این طرح توسط کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بوکان و مابقی نیز از طریق اعتبارات داخلی شهرک های صنتعی تامین و پرداخت خواهد شد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: برای از بین بردن بوی نامطبوع ناشی از پساب کارخانه‌های شهرک صنعتی بوکان یک دستگاه کلر زنی توسط شهرک صنعتی خریداری و نصب می شود و بوی بدی که باعث آزار مردم و روستائیان اطراف می شد از بین می رود.

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی در خصوص میزان پس آب وارده به تصفیه خانه بوکان گفت: میزان دبی فاضلابی که وارد تصفیه خانه می شود 300مترمکعب در روز است که با فعال شدن سیستم لجن تصفیه خانه، کار تصفیه به سهولت انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز