خبرگزاری کار ایران

در طول سال ۹۴؛

۲۸۶ مورد خدمات مسکن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۸۵۳

مدیر کمیته امداد شهرستان خوی گفت: در طول سال ۹۴ تعداد ۲۸۶ مورد خدمات مسکن به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوی، «علی زینالی» با اشاره به اینکه ساخت و تعمیر مسکن مددجویان از سرفصل‌های مهم و تاثیر گذار این کمیته می‌باشد، افزود: کمیته امداد خوی در راستای حل مشکلات مسکن خانواده‌های تحت حمایت شهری و روستایی در طول سال ۹۴ از محل اعتبارات دولتی و مشارکتهای مردمی مبلغ ۴ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال هزینه نموده است.

زینالی گفت: این خدمات شامل طرحهای بهسازی، احداث و خرید مسکن، دیوار کشی برای محوطه منازل، ایجاد سرویس‌های بهداشتی و آشپز خانه، عایقکاری سقف و پرداخت اقساط معوقه وام مسکن می‌شود که بیشتر در مناطق روستایی انجام پذیرفته است.

مدیر کمیته امداد خوی همچنین خاطر نشان ساخت: کمیته امداد خوی در زمینه اخذ معافیت‌های قانونی از مبادی ذیربط شامل انشعابات برق گاز، آب و فاضلاب شهری و روستایی و نیز نظام مهندسی و شهرداری بیش از ۷۰۸ میلیون ریال در قالب تخفیف اخذ و در جهت هزینه‌های عمرانی مددجویان هزینه کرده است.

به گفته وی خیرین و نیکوکاران شهرستان خوی در ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های تحت حمایت دارای سهم قابل توجهی می‌باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز