خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان‌صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی‌خبرداد:

پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی راکد آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۷۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی راکد استان آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «جعفرصادق اسکندری» در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور استاندار در سالن استانداری برگزار شد با اشاره به اهم اقدامات امسال این سازمان اظهار داشت: در این زمینه انتخاب یا احصاء واحدهای تولیدی راکد دارای قابلیت احیاء و فعال‌سازی مجدد توسط کارگروه تسهیل و کمیته کارشناسان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن ضمن طرح و بررسی جامع مشکلات واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور تعیین تکلیف معوقات و رفع سایر مشکلات واحدها، پرداخت سرمایه در گردش و سایر حمایت‌های قانونی لازم برای راه‌اندازی مجدد واحدها از طریق تصویب ابلاغ و اجرای مصوبات کارگروه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های این سازمان در سال 95 تصریح کرد: در این رابطه بررسی بازارهای صادراتی و حضور در بازارهای خارجی برای توسعه صادرات استان آذربایجان‌غربی نیز پیش‌بینی شده است.

اسکندری از احصاء طرح‌های پیشران استان خبر داد و افزود: در این باره برنامه پایش این طرح‌ها تا صدور پروانه‌های بهره‌برداری مربوطه و انجام حمایت‌های لازم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: از سوی دیگر پیگیری اصلاحات ساختاری و تقنینی لازم برای انجام مواردی مانند اصلاحات پیشنهادی قانون رفع موانع تولید، آیین نامه‌های اجرایی و ابلاغ بسته‌های خروج از رکود نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز