خبرگزاری کار ایران

مسعود پزشکیان در سلماس:

مجبور کردن مردم برای رأی‌دادن به دسته‌ای خاص دور از مردانگی است/ ناکارآمدی افراد را در فهرست‌ها پنهان نکنیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۳۴۳

نماینده منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در شهر در سلماس سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سلماس، مسعود پزشکیان و هیئت‌همراه در حالی وارد محل سخنرانی شدند که با استقبال گسترده هواداران رسول جلایر در دیار نماینده‌فقید شهرستان‌سلماس مواجه بودند.

پزشکیان ابتدای سخنان خود در مسجد امام‌سجاد(ع)مغان‌جوق با تاکید بر قانون‌گرایی، برابری مردم مقابل قانون را از مصداق بارز عدالت عنوان کرد و اجرای سلیقه‌ای قانون را امری منکر و زشت دانست.

وی ضمن اشاره به اهمیت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش از ارکان اصلی جامعه است و اکنون بیشتر موفقیت‌های ما در عرصه علمی بخصوص فناوری هسته‌ای از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد و به آموزش و پرورش و وضعیت معیشتی معلمان باید بیش از این توجه شود.

منتخب‌اول مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم افزود: همه جای ایران باید به‌طور هماهنگ توسعه یابد و طوری نباشد که کارخانه‌ها و پروژه‌های زیر بنایی در شهرهای بزرگ متمرکز شود. باید همه نقاط کشور از این امکانات بهره‌مند باشند.

پزشکیان در پاسخ به شایعات مطرح‌شده درباره حضورش در سلماس اذعان‌داشت: بیان مشکلات منطقه و کشور بخشی از مسائل مجلس است. اینکه مردم را مجبور کنیم به دسته خاصی رأی دهند و ناکارآمدی افراد را در این فهرست‌ها پنهان کنیم دور از مردانگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز