خبرگزاری کار ایران

همزمان با اولین سالروز نماینده فقید سلماس؛

تمبر یادبود مرحوم آقایی مغانجوقی در سلماس رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۸۶۱

فرماندار شهرستان سلماس گفت: تمبر یادبود مرحوم علی اکبر آقایی در روز 26 فروردین در مراسم اولین سالگرد نماینده فقید مردم شریف این شهرستان رونمایی می‌شود.

«مسعود حاج علیلو» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سلماس، از رونمایی تمبر یادبود مرحوم علی اکبر آقایی در روز 26 فروردین در مراسم اولین سالگرد این دولتمرد بزرگ خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری مراسم اولین سالگرد مرحوم آقایی مغانجوقی تمبر یادبود ایشان نیز رونمایی می‌شود.

فرماندار سلماس افزود: این مراسم به پاس ارج نهادن بر بیش از 14 سال تلاش و خدمات آن مرحوم در روز 26 فروردین با حضور شخصیت‌های برجسته استانی و کشوری در سلماس و زادگاهش روستای مغانجوق برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: به جهت تجلیل از مقام شامخ مرحوم علی اکبر آقایی مغانجوقی یک باب مدرسه همچنین بزرگراه سلماس -خوی و بلوار اصلی روستای مغانجوق به نام مهندس آقایی نام گذاری شده است.

گفتنی است مراسم اولین سالگرد گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علی اکبر آقایی مغانجوقی روز پنجشنبه مورخه  26/1/95 از ساعت16الی18عصر در مسجد امام سجاد ع روستای مغانجوق برگزار خواهد شد.

یادآور می شود علی اکبر آقایی مغانجوقی در سال 1326 در شهر سلماس به دنیا آمد. وی نماینده مردم شریف سلماس در مجلس ششم، هفتم و هشتم و نهم است. علی اکبر آقایی مغانجوقی رئیس کمیسیون عمران مجلس و عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه بود.

سوابق و فعالیت ها: معاون حقوقی وزارت راه - معاونت اداری و مالی وزارت راه - کارشناس ارشد نهاد ریاست جمهوری - بازرس ویژه وزیر راه و ترابری - معاون بودجه و امور مجلس وزارت راه - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه - نماینده مردم شریف سلماس در مجلس ششم، هفتم و هشتم و نهم- رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور.

تحصیلات: فوق لیسانس حقوق بین الملل و مدیریت دولتی - لیسانس عمران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز