خبرگزاری کار ایران

برای آماده‌سازی مرکز تصویربرداری بیمارستان بوکان

کمک بیش از دو میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان بوکان

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: تاکنون ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک خیرین این شهرستان برای آماده سازی مرکز تصویربرداری بیمارستان بوکان دریافت شده است.

محمد مقصدحق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، گفت: این مبلغ برای خرید مصالح ساختمانی به منظور آماده‌سازی فضای فیزیکی و همچنین خرید تجهیزات جانبی هزینه شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان بوکان ادامه داد: تاکنون برای آماده‌سازی این مرکز و خرید تجهیزات جانبی آن بیش از ۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در مورد علت عدم اشاره به کمک‌های خیرین در مصاحبه با ماهنامه بوکان اظهار داشت: مصاحبه اینجانب با ماهنامه بوکان چندین ماه قبل انجام شده بود که با تأخیر در شماره ۲ مربوط به بهمن ماه ۹۴ چاپ شده است و همچنان که مستحضرید اشاره شده که «... در صدد {آماده سازی} مکانی مناسب برای این دستگاه‌ها هستیم...» از این رو بحثی از کمک‌های این بزرگواران نشده و از این بابت از خیرین بزرگوار پوزش خواسته و مجدداً اعلام می‌کنیم که اگر حمایت خیرین نبود، راه اندازی مرکز تصویربرداری بیمارستان بوکان بسیار با مشکل پیش می‌رفت و زمان بسیار طولانی تری می‌کشید.

شایان ذکر است که عملیات آماده سازی مرکز تصویر برداری بیمارستان بوکان با کمک خیرین جهت استقرار دستگاههای MRI، CT اسکن و ماموگرافی آغاز شده است و در شرف راه‌اندازی است.

کد خبر : ۳۵۴۳۱۵