خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد بوکان خبر داد:

هزینه 3 میلیاردی برای بهداشت و درمان مددجویان بوکانی

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۳۴۶

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوکان گفت: طی 8 ماهه سالجاری مبلغ 3 میلیارد ریال برای درمان ،بهداشت و سلامت مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

حسین فتحی  در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر 6 هزار و 483 نفر از نیازمندان این شهرستان تحت حمایت های درمانی کمیته امداد قرار دارند که افزون بر این افراد، همچنین از 38 نفر بیمار خاص، 49 نفر بیمار نیازمند به نگهداری و 90 نفراز کودکان زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه، حمایت های بهداشتی و درمانی بعمل می آید که برای ارائه خدمات درمانی، بیمه خسارات، خدمات بهداشتی و بیمه های اجتماعی آنان طی 8 ماهه سال جاری مبلغ 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: 418 نفر از افراد تحت حمایت نیز از سوی کمیته امداد بوکان، تحت پوشش بیمه های تامین اجتماعی قرار گرفته اند تا در آتیه بتوانند از حقوق و سایر مزایای بازنشستگی استفاده کنند.

فتحی از تحت حمایت قرار دادن 134 دانشجوی نیازمند در شهرستان بوکان خبر داد و گفت: کمیته امداد این شهرستان شهریه های 134 نفر دانشجوی تحت حمایت را در ابتدای هر ترم پرداخت می کند.

وی اعلام کرد: علاوه بر دانشجویان تحت حمایت 880 دانش آموز بی بضاعت نیز به صورت مستمر از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان حمایت می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز