خبرگزاری کار ایران

فرماندار خوی

امیدوارم با حضور همه سلایق شاهد انتخاباتی پرشکوه باشیم

فرماندار خوی گفت: امیدواریم با حضور نامزدها از گرایش‌های مختلف شاهد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در شهرستان خوی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از خوی، در اولین روز از ثبت نام نامزدها، حسین سیوانی‌اصل، فرماندار شهرستان خوی از ستاد انتخابات و محل ثبت نام نامزدهای انتخاباتی بازدید کرد .

وی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان خوی درباره ثبت نام از نامزدها و اجرای روند انتخاباتی آمادگی کامل دارد .

وی با اعلام اینکه در مدت زمان ثبت نام از نامزدها، محلی برای حضور خبرنگاران و مصاحبه از نامزدها در نظر گرفته شده است تصریح کرد: نامزدها می‌توانند در صورت تمایل و پس از اتمام مراحل ثبت‌نام در این محل حضور یافته و با اصحاب رسانه شهرستان مصاحبه کنند.

سیوانی با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق و قانون در بین نامزدها افزود: ما در ستاد انتخابات هرگونه تخلفات احتمالی نامزدها را رصد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بستر و شرایط را برای حضور افراد مستعد و از تمامی سلایق‌ها و گرایش در انتخابات فراهم کنیم افزود: امیدواریم با حضور نامزدها از گرایش‌های مختلف شاهد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در شهرستان خوی باشیم.

کد خبر : ۳۳۱۱۷۶