خبرگزاری کار ایران

سردار اصلانی خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران 6 میلیاردی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۸۱۱

سردار ناصر اصلانی گفت: افرادی که در پوشش خرید مصالح‌ساختمانی از کسبه‌های شهرستان های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیب‌دوم پاسدار ناصر اصلانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ماموران در بررسی شکایت شاکیان که اغلب مصالح‌فروش ساختمانی بودند، پی بردند متهمان با خریدهای جزئی و رفت و آمد با خودروهای لوکس و معرفی خود به عنوان مهندس و سایر عنوان‌های جعلی، با جلب اعتماد کسبه اقدام به درخواست مصالح در مقادیر زیاد کرده و پس از تحویل‌گرفتن مصالح از محل کار خود متواری می‌شوند.

وی اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس‌آگاهی پس از بررسی اظهارات دقیق مالباختگان با بازبینی دوربین مدار بسته تعدادی از این مصالح فروشی‌ها، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی آنها را دستگیر کردند.

اصلانی گفت: متهمان در تحقیقات‌اولیه سعی داشتند خود را بی‌گناه جلوه دهند اما در مقابل ادله و شواهد محکم و انکارناپذیر کارآگاهان‌پلیس به کلاهبرداری از 6 نفر از شهروندان ارومیه، شبستر و نقده با استفاده از این روش به مبلغ 6 میلیارد و 656 میلیون و 800 هزار ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز