خبرگزاری کار ایران

اهتمام ویژه دستگاه قضایی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۳۰

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از اهتمام ویژه دستگاه قضایی استان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسوولان ارشد استانی و شهرستانی در محل اتاق بازرگانی ارومیه تشکیل شد ضمن تقدیر از تلاش های فعالان اقتصادی گفت : دستگاه قضایی در جهت تسهیل در سرمایه گذاری و حل مشکلات تولید کنندگان، برنامه‌ های ارزنده ای در دستور کار قرار داده و در همین راستا کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان فعال شده و در سال گذشته مشکل ٣۴ واحد با ٧٧ مصوبه مرتفع شد.

عتباتی با انتقاد از سیستم بانکی و قوانین دست و پاگیر از برگزاری ٩ جلسه و ٣٠ مصوبه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در طول سال جاری هم خبر داد و افزود : خوشبختانه مصوبات این کمیته ضمانت قضایی دارید و روند اجرای خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه عمده جرایم استان بر پایه معیشت و اقتصاد است و فعالیت بخش خصوصی نیز فرهنگی و اجتماعی است ادامه داد: مشکل اصلی واحدهای راکد تملک بانک هاست که باید حل شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با حمایت مجموعه قضایی استان مشکل یک واحد تولیدی که بالغ بر ١٠٠٠ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری داشت، مرتفع و روانه بازار و اشتغال شد.

وی با تاکید بر اقدامات ارزنده دستگاه قضایی در سال جاری تصریح کرد : در جهت تعیین تکلیف اموال تملیکی طلا و جواهر و واگن های قطار به ارزش دهها میلیارد تومان به چرخه فعالیت و خزانه واریز می شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: برای کاهش مشکلات گمرکات استان عمدتا جنوب استان در حوزه فناوری و غیره توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تقویت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز