خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس جمهور خبرداد؛

پیش‌بینی اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۳۱۱

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان توسط هیئت دولت برای اشتغال زایی خرد و کلان در این استان پیش‌بینی شده است گفت: همچنین دولت ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه به استان اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، صولت مرتضوی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه  این میزان اعتبار از طریق تأمین منابع مالی و تسهیلات بانکی اختصاص خواهد یافت، افزود: تأمین منابع برای ایجاد زیرساخت در حوزه بهداشت و درمان، آب و خاک، اشتغال زایی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و محیط زیست در این سفر یک روزه مورد تأیید رئیس جمهور بوده است.

وی با بیان اینکه در سفر یک روزه رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی ۱۵۷ طرح مصوب شد، افزود: بیشتر این طرح‌ها از پروژه‌های نیمه تمامی هستند که سالیان سال راکد مانده‌اند؛ البته تعدا قابل توجهی نیز مربوط به حوزه اشتغال زایی است که در جلسه پایانی نهایی خواهند شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از تشکیل ۳۰ میز خدمت در حاشیه سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌‎غربی خبرداد و گفت: طی امروز بیش از ۱۰ هزار نفر به این میزهای خدمت دایر شده، مراجعه حضوری کردند و ۲۳ هزار تماس بر خط نیز انجام شده است.

مرتضوی ادامه داد: علاوه بر این نیز تعداد قابل توجهی نامه مردمی دریافت و مراحل رسیدگی به تمامی موارد سریعاً آغاز شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اعلام اینکه طبق دستور ویژه رئیس جمهور، ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافت، گفت: این منابع در راستای پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران، تکمیل خط انتقال آب و تملک املاک واقع در مسیر اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز