خبرگزاری کار ایران

پروژه آزاد راه ارومیه_تبریز تعیین تکلیف می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۵۲

وزیر راه و شهرسازی از تعیین تکلیف پروژه آزاد راه ارومیه تبریز خبر داد و گفت:بزودی جلسه ای در تهران با حضور نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی و نیروی انتظامی جلسه ای برای تعیین تکلیف این پروژه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رستم قاسمی در حاشیه بازدید از قطعه ۳ آزادراه ارومیه_تبریز در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه سه سال است  به هر دلیلی متوقف شده،که باید تعیین تکلیف شده و کارهای اجرایی پروژه آغاز شود.

وی از برگزاری جلسه ای در تهران با حضور نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی و نیروی انتظامی  برای تعیین تکلیف این پروژه خبر داد و گفت: با توجه به عدم تمایل ناجا برای ادامه همکاری در این پروژه فراخوانی برای جذب پیمانکار داده شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه بازدید امروز از پروژه بسیار تعیین کننده بود گفت: در صورت قطع همکاری با پیمانکار پروژه  باید تسویه حساب انجام شده و خواسته های اهالی منطقه نیز در نظر گرفته شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به اینکه آزادراه ردیف بودجه معلوم و مشخصی دارد و بخشی از آن نیز مربوط به سرمایه گذاری است گفت: تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد از سهم کار انجام شده متعلق به دولت بوده اما تا زمانی که پروژه اینگونه بلاتکیف باشد نمی‌توان نظر قطعی در خصوص اعتبار مورد نیاز داد.

قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در رابطه با برخوردار نبودن جاده شهید کلانتری از امکانات مناسب جاده ای برای تردد وسایل نقلیه مخصوصا کامیون ها گفت: دستورات لازم برای روکش آسفالت جاده شهید کلانتری صادر شده که به زودی این جاده تعمیر شده و امکان تردد آن تا آماده شدن آزاد راه برای وسایط نقلیه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز