خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات ساخت 40 هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۸۳۱

وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان‌غربی، خبر داد.

به گزارش ایلنا،رستم قاسمی  در بدو ورود به آذربایجان‌غربی و در جریان سفر هیأت دولت به استان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به وضعیت راه آهن ارومیه، اظهار داشت: در این سفر دنبال بهبود وضعیت راه آهن هستیم و نواقص در حوزه بهره‌برداری حمل بار را پیگیری و رفع می‌کنیم.

وی افزود: زمان دقیق اتمام طرح راه آهن در این سفر مشخص می‌شود و با توجه به سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومانی که در این پروژه انجام شده، باید به منظور اجرایی شدن بهره‌برداری باری آن اقدامات جدی آغاز شود.

وزیر راه و شهرسازی، عنوان کرد: با کمک مسئولان استانی، باید بارهای کارخانجات با قطار حمل شود تا هم از نظر اقتصادی صرفه جویی شده و هم کمکی به بخش خصوصی باشد.

وی ادامه داد: راه آهن جمهوری اسلامی واگن ندارد و همه واگذار به بخش خصوصی شده و برای رونق باید حمایت شود.

قاسمی، در ادامه با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی جزو استان‌های برتر از لحاظ اختصاص زمین برای طرح ملی مسکن است، عنوان کرد: تنها در یک یا دو شهر این استان مشکل داریم و باید زمین خریداری شود. در بقیه شهرها پیش بینی‌هایب لازم برای 4 سال آینده انجام شده و در جریان این سفر عملیات اجرایی ساخت 40 هزار واحد نیز آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز