خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۵ سال چشم انتظاری اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان غربی؛

تالار مرکزی شهر ارومیه افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۱۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: تالار مرکزی شهر ارومیه که بیش از ۱۵ سال از کلنگ زنی آن می گذرد، فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا،کلنگ احداث تالار مرکزی ارومیه سال ۸۶ برزمین زده شد و قرار بود در عرض سه سال به اتمام برسد ولی با گذشت ۱۵ سال و هزینه کرد اعتبارات میلیاردی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

تالار مرکزی ارومیه جزو هشت تالار بزرگ کشور محسوب می‌شود و در ۱۲ هزار متر مربع زمین و با ۱۸ هزار مترمربع زیربنا در سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شده است.

این تالار دارای ۲ سالن برای نمایش و موسیقی، بخش پلاتو و سالن بلک باکس، نگارخانه، پارکینگ و بخش‌های مختلف است.

حال با گذشت ۱۵ سال چشم انتظاری اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان غربی، تالار مرکزی این شهر قرار است روز جمعه با حضور وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری برسد

علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران،بیان کرد:تالار مرکزی شهر ارومیه که بیش از ۱۵ سال از کلنگ زنی آن می گذرد، فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری می رسد.

نوروزی افزود:تالار مرکزی ارومیه دارای سالنی به گنجایش هزار و ۲۰۰ نفر، سالن هنرهای نمایشی «وی پی آی»، سالن موسیقی ۴۵۰ نفری و محیط روباز برای اجرای نمایش به ظرفیت ۳۰۰ نفر است.

وی همچنین از حضور مدیران عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خبر داد و اظهار کرد: محمود سالاری، معاون هنری و اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد این وزارتخانه، روزهای پنج شنبه و‌جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در میز ارتباطات مردمی به منظور دریافت نقطه نظرات و ارایه پبشنهادات حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز