خبرگزاری کار ایران

یادواره شهدای ورزش و رسانه در ارومیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۶۱

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزش و رسانه در ارومیه گفت: این یادواره با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه و فرهنگسرای رسانه امروز در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین حسنی در گفت و گو با خبرنگاران  بیان کرد: این یادواره امروز در  سالن شهید سلیمانی فرهنگ‌سرای قرآن و عترت سازمان فرهنگی  اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه و  با حضور جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمال غرب کشور  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره سعی دارد  شهدای ورزشکار و رسانه ای  استان را به مردم معرفی کند گفت: بی‌تردید هر چه شهدا در جامعه به نسل جدید معرفی شود توفیقات ارزشمندی حاصل می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: در سالهای بعد از جنگ تحمیلی در مورد معرفی شهدا در جامعه اقداماتی صورت گرفته  ولی کافی نبوده بنابراین برگزاری  این یادواره های در معرفی این عزیزان به نسل جدید  می تواند کمک بسیاری کند.

وی با بیان اینکه در استان ورزشکاران بسیاری وجود دارند که از ارق  ملی و روحیه جوانمردی برخوردارند گفت: تمامی ورزشکاران استان در صحنه های جهانی وقتی با رژیم صهیونیستی روبرو شدند حاضر به مسابقه نشدند از این رو وظیفه مسیولین حمایت از این ورزشکاران وطن پرست و معرفی آنها به عنوان قهرمان ملی به نسل جدید است.

حسنی در ادامه از برگزاری جشنواره«رسم جوانمردی» در روز سه خرداد در ارومیه خبر داد و بیان کرد: در این جشنواره برترین‌های ورزشی استان که در شاخصه‌هایی همچون امانت‌داری، مردمداری و محبوبیت برخوردار بودند تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان غربی  دارای ۱۲۰ شهید ورزشکار است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل از انقلاب اسلامی وآرمانهای حضرت امام خمینی (ره) دفاع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز