خبرگزاری کار ایران

استقبال بیش از ۱۵۰۰ نفر ارومیه ای از جشنواره فیلم فجر/ موقعیت مهدی و علفزار در صدر بازدید کنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۵۳۸

مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی از فروش یک هزار و ۵۸۴ بلیت در طول اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،مسعود یکانی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه استقبال از فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در ارومیه با رشد ۶۰ درصدی مواجه بود، افزود: ۱۶ عنوان فیلم در قالب ۳۲ سئانس از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری در سینماهای شهرستان ارومیه اکران شد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار رسمی در این دوره یک هزار و ۵۸۴ نفر در شهرستان ارومیه بلیط سینما تهیه کرده و به تماشای فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر نشستند که این تعداد به غیر از میهمانان و دعوت شده گان رسمی به سینما است.

یکانی افزود: فیلم‌های سینمایی موقعیت مهدی با ۳۴۷ بلیط، علفزار با ۲۳۸ بلیط، ملاقات خصوصی ۲۰۰ بلیط، مرد بازنده با ۱۹۵ بلیت و فیلم سینمایی شادروان با ۱۳۵ بلیط به ترتیب بیشترین و فیلم‌های سینمایی لایه‌های دروغ با ۲۴ بلیط، بیرو ۱۱ بلیط و شهرک با پنج بلیط به ترتیب کمترین میزان استقبال مردم در این دوره از جشنواره فیلم فجر در ارومیه را تجربه کردند.

مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی در ادامه با انتقاد از روند مدیریت اکران آثار سینمایی جشنواره فیلم فجر در سال جاری گفت: امسال ۲۲ فیلم سینمایی را در چهلمین دوره این جشنواره داشتیم که متأسفانه سهم ارومیه از این تعداد فقط ۱۶ عنوان فیلم بود در حالی که علاقه مندان سینما در این کلان شهر دوست دارند همه فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند.

یکانی در بخش دیگری از سخنان خود نبود «کیوسک اینترنتی» در سینماهای ارومیه، چیدمان اکران آثار سینمایی و عدم تطبیق نرم‌افزاری سامانه فیلم‌های این دوره از جشنواره با سیستم اکران سینماها را در کنار بیماری کرونا و تأثیر آن بر حضور مردم در سینماها را از مشکلات اصلی اکران آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر در ارومیه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز