خبرگزاری کار ایران

پیگیری‌های ایلنا جواب داد ؛

اختصاص پزشک متخصص به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۲۳۷

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت گفت: پزشک متخصص در بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی، پاتولوژی، داخلی برای ارائه خدمات در این شهرستان مستقر شدند و خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا پس از انتشار گزارشی مبنی بر شهروندان پلدشتی از نبود پزشک متخصص در بیمارستان این شهر گلایه دارند در خبرگزاری ایلنا،لعیا عزیززاده، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: مطالبات مردمی، پیگیری مسئولان و رسانه ها در خصوص نبود پزشک متخصص در برخی رشته و سختی هایی که مردم می کشیدند و مساعدت لازم از طرف دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، با حضور ۳ نفر پزشک متخصص جدید در رشته‌های رادیولوژی و سونوگرافی، پاتولوژی، داخلی در بیمارستان شهرستان پلدشت موافقت شد.

عزیززاده بیان کرد: با حضور سه متخصص جدید، تعداد پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت به ۱۰ نفر رسید.

وی اظهار کرد: حضور متخصص پاتولوژی برای اولین بار و متخصص رادیولوژی به صورت ثابت، باعث ارتقای خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان پلدشت می شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت افزود: تمام پزشک های متخصص در شهرستان مستقر بوده و همه روزه بیماران را ویزیت می کنند.

عزیززاده گفت: پزشکان متخصص حاضر در بیمارستان شامل جراح عمومی، داخلی، کودکان، قلب و عروق، زنان، بیهوشی، روانپزشکی، پاتولوژی و رادیولوژی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز