خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بیش از ۲۸ درصد واحد های تولیدی آذربایجان غربی راکد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۱۰۹

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به وجود ۱۴۰۰ واحد تولیدی پروانه دار در آذربایجان غربی گفت: از این تعداد ۳۰۰ واحد تولیدی راکد هستند.

حسن حاتمی در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ واحد تولیدی در استان پروانه بهره برداری کسب کرده‌اند گفت: از این تعداد ۱۱۰۰ واحدی تولیدی فعال و ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: شهرک های صنعتی با تمام توان از واحدهای تولیدی استان حمایت می‌کند و در این راستا با رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکت در تلاش است آن واحدها را به چرخه تولید بازگرداند.

حاتمی افزود: در سال جاری تعداد ۸۰ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشته و امید است با مساعدت های انجام شده تا پایان سال این تعداد به ۱۰۰ واحد برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی افزود:حل موانع تولید, احصای مشکلات واحدهای صنعتی و طرح در کار گروه تسهیل موانع، حمایت‌های مالی و پرداخت هزینه‌های واحدهای صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی از جمله حمایت‌های شهرکهای صنعتی استان از واحد های تولیدی است.

حاتمی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی ارومیه ۹۱ واحد صنعتی پروانه بهره برداری دارند گفت:در حال حاضر ۷۱ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۱۶۰۰ نفر در این شهرک فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز